tisdag 30 juni 2009

Åter en soldag till historien

Idag har vi varit och badat en vända så de fick svalka av sig lite... Tycker det är lite varmt för att göra något fysiskt skulle väl funka att cykla nu efter 10 kanske men det är bättre att lägga energin på att ro en vända:)
Igår stog de kloklippning på menyn och jag har ju lyckats fuskat med raja sen sist när vi blev osams..... Den här gången gick det inte som en dans men kampen om liv och död vart bara kanske 10-15 minuter sen kunde jag klippa alla klor utan bekymmer:):);) Det ni tror jag kämpade till mig en vinst den där gången....... Nu får jag bara bättra mig och göra det oftare......

Ikväll postade jag och betalade in för Rättviksutställningen:) Jag anmälde båda två bägge dagarna:) Det blir spännande som fan att se vad dom får det är ju flera år sen jag ställde Kia inbillar mig att jag fixar det där med utställning bättre nu än förr iaf och så kan hon ju trava nu.... Hon tog ju inte ett enda travsteg förens hon fyllt tre år och sen va hon jävligt svår att få att trava..... Utställningen är 8-9 aug så vi har gotttttt om tid på oss att träna:) God natt och ha en svettig natt för det kommer jag att ha:)

1 kommentar:

  1. Hej! Det är bra att du kämpar på med kloklippningen. Allt väl med er som det verkar. Hur står det till med magen på frun om man får fråga. Mvh/Ulrika.

    SvaraRadera