tisdag 6 juli 2010

Skrivtorka


Det råder stor skrivtorka de senaste veckorna då det lyckats blivit sommar och det händer inte mycket, någon cykelsväng har det blivit men annars väldigt stillsam aktivitet i hundgården och en hårt arbetande husse..... Förhoppningarna finns ju fortfarande att vi ska kunna genomföra ev björntest nästa fredag men jag känner på mig att de blir något tok även denna gång!

Har för säkerhet bokat in även lördagen och hoppas att jag blir med där men ingen bekräftelse om att jag blir med har jag inte hört:) Raja kommer troligtvis börja löpa nu under dagarna och även det kan ju ställa till de.....

Börsmakeri har jag gett mig in på och filar på en kolv till byssa mi, jag ångrar verkligen att jag fick för mig att jag skulle göra det, då det inneburit en massa svordommar och fula ord, har helt plötsligt upptäckt att mitt tålamod inte riktigt är gjort för byssmakeri men ska har fått till den så pass att det är en massa fula glipor och måste plastas till..... Den blir nog fin bara den blir klar någon gång?:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar