tisdag 10 februari 2009

10 feb

Igår tog ja Zack och Kia och hängde på lite kätting och joggade en vända, kanske 5 km eller något dom fick slita lite extra då jag ökat vikten på kättingen ganska mycket. Har då inte sett att Zacks tunga varit så lång förut:) Ganska bra träning för dom, får ju inte chansen att vila något......

Ikväll har vi bara tränat lite burkträning,, Zack är redo för nästa nivå igentligen skulle han få lite mer störningar så som kanske va ute bredvid hästen och göra övningarna men det blir ju lite besvärligt med all snö eller? Måste få sova på det här och fundera lite kanske rent av prövar de imorgon...... kanske är bästa störningen......hmm.. Hur som helst han verkligen älskar den här träningen skitkul......

För raja går det lite segt men ja testade en grej som syrran tyckte och det verkar ha gjort det bra mycket bättre... Jo jag klev upp en nivå med hennne med alltså ja testade att ha hästhår i en burk och älghår i en och nu verkar hon fatta det bättre men det känns ändå som hon har en bit kvar men ikväll verkade hon bli lite urtåkad så jag får testa i morgon med fyra burkar hästhår och en med älg... Funkar inte det så måste jag nog börja om kanske eller? Funderade en vända om man la i något gott i stället för älg för att få fram markeringen,,,,, men det får morgondagen visa.....

Jag mätte föresten henne idag och hon börjar bli en stor tjej 12kg och ca 45cm hög.... Hujeda mig så dom växer alltså...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar