lördag 13 juni 2009

Dött







Här vare dött. väldigt dött..... Zack har gått anlagsprov i veckan och är redo för den öppnare klassen:) Klart han skulle fixa de.... Raja hon närmar nog sig höglöp nu.. Skvätter och har sig:) Är hemskt bra tid för löp då vi förhoppningsvis klara jakterna:) Hon får vara inne på dagarna och mysa tors-fre fick hon följa husse på jobbet, hon har verkligen utvecklas de sista två veckorna en mycket lugn och fin hund att ha med sig.... Tror till och med att hon blivit rumsren det måste va en månad sen hon pissa inne så det känns också skönt. I veckan här tog jag med mig Raja och Zack och knallade upp till mitt mecka "köjja" det är ca 4 km dit och jag gick upp så dom fick springa lite i skog och mark.... Satte mig där på bron och bara längtade, måste bara upp dit några dagar på lite rekreation...... Alla hundar älskar "köjja" där får man springa som man vill...... Husse älskar det där stället med men jag vill helst inte gå upp bara för någon enstaka natt för det är fruktansvärt att gå hem igen när man hittat paradiset på jorden.........






Förlåt syster för att jag snott denna bild av dig.... Men det är det nästa ställe som platsar in på mitt topp tre ställen här på jorden. Där jagar jag där mås det fy faan vad jag längtar........ Har berättat om det förr ULVSJÖJAKTEN har sin plats i mitt hjärta...... Här nerom ser ni Raja som fick vara en stund i hagen igår när jag cyklade med de äldre




Idag är det köjjdag och Zack och hans matte har åkt till Säs på semester. Så jag Raja och Kia får väl mysa på här hemma tills vi får midsommars ledigt....... Ha det bäst nu.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar