måndag 29 juni 2009

Tro ett eller ej
















Men jag lever:) Mitt i värmeböljan så händer det inte särskillt mycket men lever det gör vi:) Midsommarn har passerat och jakten närmar sig med stormsteg:) Vi firade midsommarn i säs
som vanligt med en massa hundar som vanligt och en hel del folk, 8 hundar och 17 tvåbenta dvs full rulle..... Bilderna ja dom gick inte att flytta på så de får vara där dom är på hästen är det ena mostern alltså hon som inte tål att man kacklar som en kyckling åt henne:)






Självklart tog vi med oss hästen detta år som de flesta efter påtryckning hoppade upp och red på.......






En hel del bada har det varit med Raja har fått lära sig att simma, hon va lite feg så jag med mitt underbara tålamod lärde hon att vattnet inte är så farligt:) Handgripligen så drog ja ut henne i vattnet och sa....... SIM......;) sen simmar hon som en gud och ikväll har vi rott ut en bit och satt i dom en efter en.... ja inte Zach den token som slängde sig i efter halva vägen ut och sen trodde han att det gick att hoppa upp:) Raja hon fick lite panik tror jag men det gick över efter ett litet tag, det måste va skönt åt dom i den här värmen att få plaska lite. sen fick dom i vanlig ordning leka av sig lite..... Ha det nu riktigt bra i värmen......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar