torsdag 6 augusti 2009

Utställnings dax:)


I morn bär det av till rättvik på älghundsutställningen det ska bli jävligt kul att titta på lite andra hundar och pysa på:) Har tänkt att jag ska låna mig en husvagn så jag kan bli kvar där och titta lite:)

I kväll har vi varit ner och rott med hundarna, vi ökar längden för varje gång vi har inte tagit tid dom sista gångerna men det blir en rejäl simtur för slösäckarna:) Raja har lugnat ner sig när hon simmar då hon har tid att titta efter oss med... Kia hon slog alla rekord idag och som vanligt låg still och flöt omkring. måste sätta koppel på henne kanske för att få någon fart:) Hör av mig efter helgen med resultat, har ingen aning hur dom gör sig på en utställning men dom har nog inge större fel tror ja..... Undrar vad dommarn säger när Raja visar tänderna:);)

1 kommentar:

  1. Då håller jag tummarna för att det ska gå bra. Kramar.

    SvaraRadera