torsdag 22 oktober 2009

Ett års kalas:)

Idag fyller Raja ett år så jag bjöd henne på en sväng till skogs:) Hon fick tag på en älg som gick som ett U över mina spår där ja gått, alltså korsade mina spår två ggr.... Hon hängde på 1,8 km fågelvägen så kanske 3 km i verkligheten!!!!!!! Inget skall denna gång heller men med hjälp av gps och spårsnö så kunde jag konstatera detta:) Tyckte hon rörde sig så pass sakta så älgen borde bara ha gått fram åtminstonde fläckvis, hon är nog inte mogen att skälla älg än....... Jakten fortsätter i helgen.......

Efter sammandrabbning med en person med personlighetsklyvning så har vi inte Nova kvar tyvärr!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hejsan. Hoppas det har gått bra under helgen.
    Våran jämte Nalle är också ett år, 28 augusti.

    Vad har hänt med Nova? Helen

    SvaraRadera
  2. Jo det har gått som vanligt:) Historien om Nova kommer jag att ta vid ett senare tillfälle när vinden har lagt sig lite.....Men hon lever och har hälsan kvar(hoppas jag iaf)//Ingemar

    SvaraRadera