måndag 6 juli 2009

Joggnings dax

Igår efter simturen tog ja alla tre och joggade en sväng på kanske tre km eller det kanske blir fyra, jag är ju inte i särskillt bra form utan det går i sakta mak lite fortare än vad man går så jag tänkte att dessa turer kan Raja få följa med på så hon får vänja sig att springa vid sidan på mig..... Faktist blev jag riktigt impad på henne, inget hopp och studs som det annars kan vara första gången för en valp, hon travar så jävla lätt och vägvinnande mycket lättare än de andra iaf...... Ikväll tog jag med tikarna då Zach är på studiebesök på jobbet med matte:) Tänkte ev ta med han och Kia på en cykel tur sen om det inte blir för sent........Måste få igång dom nu då jakten närmar sig med stormsteg!!!!!!!! Bara drygt en månad till björnjakten nu:):):)
Ha det fantastiskt nu!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Åh, nu blev jag glad igen!! 1 månad... sen kan livet börja igen ;-)

    Kommer snart å våldgästar & tränar med er!! Och sover över i husvagnen... =D

    //söstra di

    SvaraRadera