tisdag 28 juli 2009

Spår dag....

I söndags tog jag mig i kragen och gick ut och la totalt 6 spår......

Spår ett och två var ett björnspår åt Raja!!!!! Intressant att se hennes reaktion vilket va...... Full rulle och attack på skinnbiten........ Spår 1 va ca 30 meter rakt som fick ligga en timme..... Spår 2 va ca 100 meter rakt fick ligga ca 1:30 tim.....

Spår 3 och 5 va också till Raja och även dom klarade hon av galant mycket spårsäkrare än förr..... Lite kors och tvärs men det är ju inget fel på en älghund som gör så...... Spår 3 va ca 300 meter och två vinklar på den inga konstigheter.... Spår 5 va något längre inga konstigheter där heller...

Spår 4 och 6 var ämnade åt Zack Spår fyra va ganska långt och alla möjliga konstigheter:) Återgång mm mm Det gick bra ända tills jag såg klöven då pelade det ur tror han vart lite slut i huvudet och började irra omkring, alternativt hade det gått något annat vilt där........ Vi löste det efter ett tag iaf.....

Spår 6 ligger fortfarande där uppe och väntar... Tänkte ta det igår men jag vart att jobba sent så tänkte ta det ikväll med Kia, nu vart jag så jävla förkyld så jag ska lägga mig ett tag och samla kraft...... Är övertygad att kia tar det trotts att det ligger tills imorgon ska bli kul att se:)

Cyklat har vi gjort några svängar och då blir det svängar om 11 km......Ha det bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar