fredag 3 juli 2009

Tillbaks på plats igen:)

I natt var jag uppe till ca 3 ok letade hundar..... Kl 5 i morse ringde kl och på bron där låg dum Zach men ingen Kia, tänkte det att någon måste tagit fast henne för annars hade ju hon varit i krokarna med......

Kl 10 ringde jag en bekant inom polisen och hörde mig för, ingen kia där inte...... kl 1030 ringde han upp igen och en mossplockare hade plockat upp henne och jag for dit med en gång och mycket riktigt där satt hon på parkeringen på polishuset den rymlingen:):):) Den ryska kärringen som plockat upp henne "i närheten av Härjeåsjön"...... Vilket folk alltså var det verkligen nödvändigt att ta upp henne där efter en skogsbilväg intill husen och ta med sig hon på mossplockning........ Dom hade med stor säkerhet plockat upp henne på väg hem........ Men Kia och hon vart då kompisar det första hon sa- you must chane the namne you must cald her "The prinsses" Helt riktigt hon är ju min prinsessa:) Sen talade hon om för mig att jag gav henne på tok för dålig mat för hundar ska inte fäll på sommarn,Kia som aldrig har röta så tidigt:) Hur som helst hundarna är hemma igen och laddad för nya rymningar:) Undra hur mång hos polisen köpte min rymnings förklaring tror ni? Om ens någon gjorde de:):):)

1 kommentar:

  1. Ja du polisen har nog hört detta förr. Dom gjorde nog grimaser åt dej bakom ryggen :-) Skönt att dom är hemma. Kramar till er från oss i hogdal.

    SvaraRadera