lördag 11 juli 2009

spår i kväll;)

Denna veck vart som vanligt denna sommar en satans massa jobb:( Men igår och ikväll har jag då joggat kortsvängar så Raja har fått följa å. I morse innan jag började jobba la jag ut ett spår tänkt åt Raja och nu har jag joggat en sväng.... Ska bli intressant att se hur hon utvecklas då jag inte spårat något sen vi hade kurs....

Hoppas lite på att kvällsjobben uteblir nästa vecka så man får ta igen sig lite då jag känner mig helt slut och lider av ångest för att jag inte hunnit göra så mycket med hundarna men men man måste knega lite om man ska kunna ta ledigt några veckor i höst så det är bara att ta tjuren i horna och köra på..........
Har mina funderingar på att åka en skogsvända ikväll och titta efter något djur för Raja att spåra lite får se sen efter blodspåret vilken ork man har........

Jakten närmar sig dag för dag..... Har nog aldrig längtat så som nu.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar