söndag 17 maj 2009

Spårkurs.....

Så kom den helgen då det skulle spåras och jag hade planerat allt jobbade ju hela förra helgen så jag skulle slippa den här. I fredags kväll började kursen och vi la som ett U åt dom, Raja hon drog fram över hygget som om det vore os i 200 meter sen for hon tillbaka, visade att hon bara värmt upp för att sen springa om det nu gick ännu fortare:) Sen tog vi från början och då spårade hon som en mästare:) Zack han har gått utan anmärkning hela helgen tror ja Suss har ju gått med han och det va inga större problem som det hördes, Första spåret på lördagen gick så gott som utan problem jag började då att lugna ner raja så hon kom i det där komat (som bara Raja kan komma i:) sen spårade hon riktigt lugnt och fint, riktigt bra.

Mardrömmen började sen då jag va tvungen in för att jobba lite medans spåren skulle lägga till sig, allt krånglade till sig ett storhaveri och kl vart halv ett innan jag återvände hem för att sen kliva upp 6 och fortsätta jobba till halv åtta i kväll....... Suck satans så trist när det blir så här men ibland måste man ställa upp synd att det vart så här just denna helgen Men tack ulrika för en jättekul helg och jag tror många hade jätte bra nytta av lektionerna imellan spåren med...... Våra hundar fick då lite träning med så mycket folk och hundar på gården:) Nu ska jag sätta mig och titta på tv, lata mig någon timme!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar