tisdag 3 november 2009

Djurplågeri?


Imorse tog jag Raja på en skogs sväng så hon fick springa av sig lite:) Jag gjorde en ganska lång sväng här uppe där jag fick tag på kon och kalven i lördags, tänkte om det fanns någon stortjur där som jag kunde få skjuta på stånd:) Ingen älg denna gång heller synd nog men hon far ju inte så långt heller utan gör endast småsvängar kring mig och då brukar det va svårt att hitta något;) När vi kom hem igen åkte hon och matte till Hede och vetrinären för att märka öronen, vaccineras, röntga höften och armbågarna!!!!!!!!

Jag är så jä--a nervös över resultatet och vet inte ens om jag vill höra det!!!!! Stackars Raja tycker så synd om hundarna när man måste söva dom, de blir ju så hjälplösa och hon hade skrikit när dom tatuerade öronen, tur att inte husse va med för då kanske manligheten satts på prov...
Jag rapporterar om resultatet när det kommer, fick ett tips om att det stod på hunddata innan så nu är det bara att följa hennes sida där!!!!! Hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar