söndag 29 november 2009

Tomt


Ifredags så tänkte jag leta rätt på någon av de älgar som jag hade på torsdagen så Raja fick ut en sväng, ingen älg och jag ångrade lite att jag tog henne då hon verkade rätt sliten och hon hade nog behövt vila lite!!!!!

Lördag: Kia fick ut och hon gjorde en älgfinnar sväng men misslyckades, jag fick se henne vid ett tillfälle på hela dan:) På kvällen hämtade jag en pajero som ska bli min jaktbil tänkte ställa i ordning den så jag kan ha en hel drös med hundar baki:) Tänkte även ställa i ordning så att jag kan ha lite packning och bösshållare mm jag kommer att lägga ut bilder och mera beskrivningar hur jag gör och funderar kring lösningarna eftersom jag bygger, först ska jag byta motor och så på den:)

Söndag vart det ett dubbelsläpp igen med Kia och Zach och de drog upp dit vars Kia skällde förra helgen sen vart det en långväng åt dom och jag tror dom hade något men jag hörde aldrig något skall eller så:( Hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar