fredag 18 september 2009

Godnatt Farmor

Idag sa vi godnatt till farmor, farmor hade ett mycket jobbig tid de sista åren och det måste va skönt för henne att äntligen somna in, så godnatt farmor det är läggdax nu.....

Det blev hur som helst ingen ulvsjö jakt då ingen av de jag brukar bo med eller umgås med skulle inte va med, hörde även rykten att 2 st i laget ville ha mer varg och då anser jag att dom kan sitta där på sin stubbe, jag tänker då inte lägga någon tid för att hjälpa dessa att få någon upplevelse.......... Man passerar en gräns där man vill att någon ska släppa sin hund och offra dennes liv för att sen önska mer varg...... Åsikten är fri men jag vill inte hjälpa "motståndarelaget" att få en fin jaktupplevelse om dom har den åsikten, så är det bara..... Som ni hör är ämnet infekterat likt rajas tass:)

Imorgon blir det jakt i härjeåsjön och vi blir två hundförare i morgon detta hör inte till vanligheten men jag tror att det kommer att hända grejor imörn.......

Men godnatt farmor du var den bäste och vi älskade dig och älskar dig fortfarande........

1 kommentar:

  1. Nu gråter jag igen... =) Men, du vet... farmor var ju... farmor & den bästa farmor i världen! Så, jag säger också sov gott... Sov gott älskade farmor!!

    Och SKITJAKT på er i morgon ( och det vet jag att farmor också önskade!! )

    //syster yster

    SvaraRadera