tisdag 15 september 2009

Vetrinärbesök


Idag va Raja och matte till vetrinären och där fick hon lite penecilin. Troligtvis va det någon infektion, blir hon inte nå bättre tills på fredag så ska vi höra av oss igen.... Fast hon är lite halt så kunde jag inte hålla mig utan jag tog med hon på en liten promenix igår så hon fick springa av sig lite och satan vad hon sprang:)

Hon har ju fått en ny bästis å:) ifredags kom Nova och dom fann varann på en gång hon är lite som en mamma till Nova, tvättar och fixar med henne:) Vi som trodde Raja skulle ha svårast att ta in någon ny;)

Ihelgen väntas fullt solsken=inget vidare siktar på Ulvsjön än så länge men jag ska ta det slutgiltiga beslutet på torsdag.. Det kan ju också va så att jag smiter ut en sväng om jag får någon lucka på jobbet verkar som det ska bli hyfsat väder ons-fre:) Björnjakten verkar då bli slut före helgen då ikväll kl 21 återstår det en björn av tilldelningen:(

Ikväll tog jag då cykeln och hundarna våran brorunda tror Zack tyckte det va skönt Kia har väl precis återhämtat sig från förra veckan men det va full rulle på henne å:) Ha det nu bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar